Lime CRM <3 din mailklient

Visste du att vi skickar, i genomsnitt, 40 jobbrelaterade emails per dag? 40 mail om dagen, 200 mail i veckan, 800 mail i månaden och närmare 10 000 mail per år. Gah! Mail som skall läsas, svaras på och sorteras. Som du förstår så kan det lätt uppstå kaos, särskillt när en hel del av dessa mail kommer från kunder och prospekts, och dessa vill man ju inte tappa bort!

Du kan nu enkelt spara din mail till Lime CRM med endast ett knapptryck. Sjukt smidigt!

Med vår mail addon för Lime CRM kan du:

  • Spara mail direkt från din mailklient till Lime CRM
  • Skapa att göra
  • Koppla mailet till en affärsmöjlighet

Hur gör du?

SPARA MAIL MED ETT KNAPPTRYCK

Det plingar till i din inkorg, ett mail från en kund som du har en pågående förhandling med. Du öppnar upp Lime CRM och ska just skapa upp en ny historiknotering… STOPP! Tänk dig att du istället kan trycka på en knapp i mailklienten, och direkt därifrån skapa en ny historiknotering, koppla den till rätt person företag och affär.

Låter detta som en drömvärld i dina öron? Då vill vi berätta för dig att drömmen precis har gått i uppfyllelse! Med en koppling mellan Lime CRM och din mailklient kan du nämligen göra allt det här, och lite till! Grymt va?

MED KOPPLINGEN MED LIME CRM KAN DU:

1. Spara

När du öppnar upp ditt email i Outlook eller Gmail kan du enkelt, utan att lämna din klient, spara mailet som en historiknotering i Lime CRM. Bifogade filer? Lugn, de kan du spara som egna dokument!

2. Koppla

Vill du koppla mailet till en person, ett företag eller en affär i Lime CRM? Inga problem!

3. Skapa

Finns inte personen i Lime CRM? Det fixar du snabbt genom att helt enkelt skapa det direkt i klienten! Men det är inte bara personer du kan skapa, utan även ”att göra”-uppgifter, så att ingenting faller mellan stolarna.

Teknisk specifikation

Vad kostar det?

Från 2500 SEK i konsultationskostnad