Livesändning: Framtidens CRM

raketer_limecrm

Livesändning och inspelning av passen:

 

Årets nyhet var att vi livesände och spelade in samtliga pass under årets kundträff. Självklart ville vi att alla våra kunder ska få ta del av all inspiration denna dag. Även om du inte hade möjlighet att delta på plats. dessa hittar du nu här 🙂 Yey!

Självklart får du gärna skicka vidare dessa små klipp till kollegor och vänner! 🙂

Välkomna, Add-on time + Spår 1

Intro + Add-on time

Välkomna till årets kundträff!

Innehåll: Erik Syren hälsar välkomna och därefter följer en kort genomgång av våra add-ons. Lime Field, Lime CRM Newsletter och Lime Field

Hålls av: Erik Syrén,  Ahmad Game & James Pember

Nyheter, Tips & trix i Lime CRM

Produktpass med nyheter, tips & trix i Lime CRM

Hålls av: Magnus Fagerlund

Nyheter, Tips & trix i Lime Go

Produktpass med nyheter, tips & trix i Lime Go

Hålls av: Ahmad Game

Nyheter, Tips & trix i Lime Easy

Produktpass med nyheter, tips & trix i Lime Easy

Hålls av: Kristina Johansson

Spår 2

Digital Marknadsföring

”60% av kundens köpresa sker idag i det digitala… Hur kan man etablera en relation utan personlig kontakt?” 

Innehåll: Under detta pass hoppas vi kunna inspirera dig utifrån hur vi på Lime arbetar med digital marknadsföring. Vi kommer titta på: ”Smarketing”, MQLs och SQLs, digitala kanaler och content, uppsättning av KPI:er och annat smått och gott.

Hålls av: Kristina Lantz & Adam Holmgren

Kundalojalitet

”Utan kunder är man som företag inte mycket för världen. Trots denna självklarhet lämnar 68% av kunderna sin leverantör då de känner sig nonchalerade..”

Innehåll: Stärk kundrelationen genom att skapa värde för dina kunder. Vi hoppas kunna inspirera dig till att ta ert kundvårdsarbete till nästa nivå! Vi pratar om Customer Success-trenden och hur vi arbetar med kundvård på Lime.

Hålls av: Anna Hansen

Email Marketing

”E-mail marketing har någonting andra kanaler saknar: möjligheten till värdeskapande och personlig kommunikation – till många mottagare på samma gång.”

Innehåll: Varför ska du arbeta med E-mail marketing? Och hur kan du använda denna kommunikationskanal under hela kundresan?

Hålls av: Daniel Strömer

Gamification

”Klara, färdiga, gå!

Att öka engagemanget internt på ett roligt och annorlunda sätt”

Innehåll: Vill ni kanske förbättra era resultat, förnya er strategi eller utveckla er företagskultur? Oavsett, kan gamification hjälpa er att uppnå era mål. För allt handlar i grund och botten om beteendeförändring eller hur?

Hålls av: James Pember

Integrationer i Lime CRM

”Lime CRM  – Hur är knaken stoppad?”

Innehåll: Vi visar via exempel hur moderna Lime CRM-integrationer byggs, tex Engage

Hålls av: Filip Arenbo

Ärendehantering i Lime Field 

”Hur lång tid tar det innan huvudkontoret vet vad som hänt ute på fältet? Och hur bra koll har ni på vad underleverantören gjort ute hos kunden? En bra ärendehanteringslösning kan hjälpa dig”

Innehåll: Få koll och tips på hur du effektivt kan jobba på fältet med service, arbetsorder-och ärendehantering. Slipp flera olika system – Lime Field är lösningen

Hålls av: Johan Andersson

Spår 3

GDPR & ePR

”EPR, en förlängning på GDPR. The story never ends…” 😉

Innehåll:  Lyssna på vad har skett sedan GDPR trädde i kraft? Vad är EPR som det nu börjar talas om och hur kommer detta att påverka oss?

Hålls av: Christian Bangsgaard

Paneldiskussion med Lime

Hur blir man expert på Lime?

Innehåll: Ställ dina frågor till oss på Lime och få svar direkt. (Lime Easy, Lime Go & Lime CRM)

Deltagare: Kristina Lantz, Anna Hansen, Nils Olsson, Erik Syren.
Moderatorer: Isabel Ascárate & Peder Müller

Spår 4

Framgångsrik försäljning

”Effektiv försäljning, vad är det? och hur uppnår du ett långt och lyckligt liv som företag?”

Innehåll: Under detta pass kommer du få ta del av många tips och nyttigheter utifrån hur vi på Lime arbetar med försäljning kopplat till korta läroprocesser.

Hålls av: Lukas Morinder & Anna-Mari Euwing

Komplex Försäljning

”Långa säljprocesser med flera beslutsfattare? Driv affärer framåt med en strukturerad säljprocess. ”

För vem? Riktar sig till bolag med längre säljprocesser/Lime CRM-kunder.
Innehåll:  Nyttiga tips och inspiration för ert säljarbete, från prospektering till avslut.

Hålls av: Malin Person & Vishal Ganatra

Uppgradering Lime Easy

Innehåll: Har du Lime Easy idag och är nyfiken på våra andra produkter Lime CRM och Lime Go? Då kan vi tipsa om detta!

Hålls av: Fredrik Ekman & Ted Bragfeldt

Add-ons i Lime CRM

”Håll i hatten – Några spännande add-ons och vad är en add-on?”

Innehåll: Visar några nya add-ons vi släppt sedan senast och hur de fungerar samt hur vi installerar dem via vår Lime Store.

Hålls av: Fredrik Eriksson

Har du någon fundering? Tveka inte på att höra av dig till oss på info@lime.tech